Mesafeli Satış Sözleşmesi
MESAFELİ
SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1- SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI
Ünvanı : Ayan Yazılım ve Lisanslama Hizmetleri
Eğitim Danışmanlığı Turizm Tekstil Gıda Dış Tic. Ltd. Şti.
Adres: Acıbadem Mahallesi Asaf Bey Sokak No 7A
İmer Apt – Kadıköy / İstanbul
Telefon : +90 552 510 0743
Web: www.ayan.gen.tr
E-mail : info@ayan.gen.tr
Bundan Sonra SATICI olarak Anılacaktır.
ALICI
Adı Soyadı/ Ünvanı: …..Adres: …..
Telefon: …..
E-mail: …..
Bundan Sonra ALICI olarak Anılacaktır.
MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU
İş bu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya
ait https://www.ayan.gen.tr
alan adlı internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda
nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili
olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli
Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince
tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3- SÖZLEŞMEYE KONU OLAN ÜRÜN &
ÜRÜNLER
Ürünlerin Cinsi ve türü, Miktarı,
Marka/Modeli, Rengi, Satış Bedeli alıcının sepete eklediği ve varsa
seçeneklerden beden, renk gibi ürüne özgü alt seçenekleri ile tamamen kendi
seçtiği şekilde ve sitede görünen fiyatta olup, Satıcı tarafından kontrol
edilerek paketlenip alıcının belirttiği
adrese gönderilecektir. Alıcı seçtiği ürünlerden farklı veya hatalı ürün teslim
aldığı durumda hiçbir sebep belirtmeden ürünleri satıcıya iade edebilir, ödediği
parayı geri alabilir.
MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
4.1- ALICI, SATICI ‘ya ait https://www.ayan.gen.tr alan adlı internet
sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli
ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik
ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
4.2- Sözleşme konusu ürün veya ürünlerin yasal
maksimum teslimat süresi 30 gün olmasına rağmen satıcı hafta içi saat 15:30 a
kadar verilen siparişleri aynı gün kargoya vermektedir. Saat 15:00 dan sonra
veya hafta sonu verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilmektedir.
Kargo süreleri İstanbul ve İstanbul’a 600 KM mesafeli yerlere 1 iş günü, İstanbul’a
600 KM den uzak mesafeli yerlere 2-3 iş günüdür.
4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir
kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı
kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam,
eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve
kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için
işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin
ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir
nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI
ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait
kredi kartının ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz
kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka
veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın
kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI’ya
gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI’ya aittir.
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi
engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni
ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya
bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme
konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin
engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini
kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün
içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.
4.8- Garanti belgesi ile satılan ürünlerden
olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde
gerekli onarımın yapılması için SATICI’ya gönderilebilir, bu takdirde kargo
giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır.
4.9- İşbu sözleşme, ALICI tarafından imzalanıp
SATICI’ya faks veya posta yolu ile ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.
MADDE 5- CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma
hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya
faks, e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde
hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması
halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine
ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu
belgelerin ulaşmasını takip eden 3 iş günü içinde ürün bedeli ALICI’ya iade
edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade
edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından
karşılanır.
MADDE 6- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,
tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, sarf
malzemeleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve hizmet
için cayma hakkı kullanılamaz.
MADDE 7- GENEL HÜKÜMLER
7.1- 18 yaşından küçük kişiler SATICI’dan alış-veriş
yapamaz.
7.2- Dizgi ve sistem hatalarından meydana
gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI sorumlu değildir.
MADDE 8- YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve
Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile
ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI iş bu
sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
SATICI : Ayan Yazılım ve Lisanslama Hizmetleri
Eğitim Danışmanlığı Turizm Tekstil Gıda Dış Tic. Ltd. Şti.
ALICI: …
TARİH: …